Suport tehnic

Folosește formularul de mai jos pentru a afla răspunsul la întrebările frecvente sau contactează echipa de suport la support@transsped.ro sau telefonic la 021 210 75 00. Accesați secțiunea drivere pentru soluțiile noastre hardware și software.

Ghiduri de utilizare

Ghiduri generale

Descarcă de aici ghidurile/driverele pentru produsele Trans Sped. Dacă ai probleme cu utilizarea sau funcționalitatea acestora, nu uita că ne poți contacta oricând.

Utilizarea certificatului calificat

Informații pentru certificate emise în numele organizației

În cazul certificatelor calificate emise în numele organizației vă rugăm să încărcați documentele Copia CUI și Adresa din Partea Organizației în platforma noastră de ticketing folosind instrucțiunile din acest ghid.

Drivere pentru Token

Descarcă driverele

Pentru a funcționa corect, token-ul tău are nevoie de un driver pentru a putea să se conecteze la computer. Mai jos găsești driverul potrivit pentru produsul tău.

Pentru Windows

Ai un model mai vechi de token? Accesează aici.

Token transsped

Întrebări frecvente

Completarea documentului de confirmare pentru ANAF

Formular confirmare anaf

Completarea documentului

Dupa ce ati instalat certificatul si ati verificat daca este instalat corect, trebuie sa completati documentul de confirmare. Documentul de confirmare il puteti gasi pe site-ul www.anaf.ro > Servicii on-line> Declaratii electronice > Descarcare declaratii >Document de confirmare > Formularul 150 , aici la sfarsitul paragrafului veti gasi link-ul catre documentul de confirmare in format pdf.

Atenție: Pentru completarea documentului folositi Adobe Reader pe care il puteti descarca de aici.

Trebuie sa salvati acest document in calculator, sa completati doar urmatoarele date (doar prima parte a documentului): numele, prenumele (daca aveti cratima ("-") intre nume sau prenume in certificat, la fel necesita completat si documentul de confirmare), adresa de e-mail ( trebuie sa fie adresa de e-mail din certificat ), CNP si sa aplicati semnatura dumneavoastra digitala in primul dreptunghi ( la semnare trebuie sa folositi certificatul emis de Trans Sped ), salvati apoi documentul si trimiteti-l atasat la un e-mail pe adresa confirmare@transsped.ro (folositi doar aceasta adresa pentru a trimite documentul de confirmare, daca trimiteti pe alta adresa este posibil sa fie procesat cu intarziere).

Documentul de confirmare trebuie salvat mai intai in calculator, NU se completeaza direct pe site-ul ANAF.

Noi vom contrasemna acest document si o sa-l trimitem pe adresa de e-mail din certificat.

Înregistrarea

Atenție: Documentul de confirmare si Formularul 150 sunt documente diferite.

Pentru certificatele noi, precum si pentru reinnoirile cu modificari la: nume, prenume, CNP sau e-mail

Dupa ce receptionarea documentului de confirmare contrasemnat de noi, va trebui sa intrati pe site-ul www.anaf.ro >Servicii on-line > Declaratii electronice > Inregistrare certificate calificate persoane juridice/reprezentant fiscal, pentru a inregistra certificatul calificat in baza de date ANAF.

Pentru Inregistrare, realizati clic la "Inregistrare" si in pagina care se va deschide lasati selectat "Formularul 150" la prima rubrica si dati click pe butonul "Browse".

Se deschide o alta fereastra in care puteti selecta documentul de confirmare deja contasemnat din locatia in care l-ati salvat in calculatorul dumnevoastra. Dupa ce veti incarca documentul apasati butonul "Obtine formular 150/152" din josul paginii.

Astfel puteti genera cate un formular 150 pentru fiecare firma pentru care doriti sa depuneti declaratiile. Formularele 150 se depun apoi la Administratia Financiara de care apartine fiecare contribuabil. Pentru reinnoirile care au pastrat numele, prenumele, CNP-ul si e-mail-ul ca in certificatul precedent

Daca doriti sa inregistrati pe portalul ANAF un certificat in urma unei reinnoiri acesta se va incarca pe portal la www.anaf.ro >Servicii on-line > Declaratii electronice > Reinnoire certificate calificate> Reinnoire. Pe aceasta pagina dati click pe butonul "Browse".

Se deschide o alta fereastra in care puteti selecta documentul de confirmare deja contasemnat din locatia in care l-ati salvat in calculatorul dumnevoastra. Dupa ce l-ati selectat faceti click pe butonul "Transmite documentul". Urmeaza ca in termen de 1-4 zile sa primiti un mail din partea ANAF care sa confirme inregistrarea certificatului calificat. Formularul 150 nu mai este necesar la reinnoire, daca lista de firme pentru care ati depus declaratii cu vechiul certificat ramane aceeasi.

Dupa ce veti primi aceasta confirmare va trebui sa completati formularul 150 pentru fiecare firma pentru care doriti sa depuneti declaratiile.

Pentru mai multe informatii referitoare la procedurile ANAF pentru depunerea online a declaratiilor, accesati acest link : http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/instructiuni/instructiuni2.6.htm.

Acest document este pur informativ. Informatiile oficiale despre procedurile, formularele si aplicatiile ANAF le puteti gasi pe site-ul www.anaf.ro. Procedurile pentru emiterea certificatelor calificate le puteti gasi pe site-ul Trans Sped.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Contactează-ne