Relatia cu clientii poate incepe si se poate desfasura exclusiv online. Astfel, economisesti resurse pe care le poti folosi pentru dezvoltarea de parteneriate si oportunitati de afaceri in timp ce tehnologia TSP se ocupa de birocratie.
Solutiile de digitalizare TSP iti ofera o experienta end-to-end de colectare date, identificare, emitere certificate digitale, semnare si arhivare electronica pe termen lung a documentelor pentru desfasurarea unui flux online de incepere a relatiei cu clientii.
EasyStream simplifică procesul de semnare și aprobare a documentelor, prin sistemul de semnare și aprobare în lanț face acest proces ușor și rapid, posibil de pe orice dispozitiv (smartphone, tabletă sau laptop).
Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti destinatarii si se trimit automat documentele pentru semnare si aprobare către aceștia.
Aprobarea și semnarea documentelor este mai rapida ca niciodata. In cateva secunde poti aproba sau semna documente de pe orice dispozitiv, smartphone, tableta, laptop sau PC.
Poti integra fluxul digital de transmitere si semnare documente cu solutii CRM sau alte aplicatii software folosite de companie pentru a optimiza si eficientiza procesul de semnare a contractelor cu partenerii.
Solutiile TSP expun API care permit integrarea cu orice solutii software.
Foloseste timpul petrecut in intalnirile cu partenerii pentru descoperirea si dezvoltarea oportunitatilor de afaceri.
Solutiile de digitalizare TSP permit obtinerea certificatului calificat si avansat, in doar cateva minute, iar semnarea documentelor se poate realiza in cateva secunde de pe orice dispozitiv (smartphone, tableta, PC si laptop).
Documentul final se arhiveaza automat in solutia de arhiva electronica pe termen lung, conform prevederilor legale, garantand validitatea si pastrarea valorii juridice a documentului.
Documentele sunt arhivate in siguranta si pot fi disponibile oricand, simplu si rapid.