Banci • IFN • Asigurari • Companii de Leasing • Fonduri de Investitii • Bursa • Piata de Capital
Doing banking is easier than ever.
Relatia cu clientii poate incepe si se poate desfasura exclusiv online. Astfel, economisesti resurse pe care le poti folosi pentru dezvoltarea de parteneriate si oportunitati de afaceri in timp ce tehnologia TSP se ocupa de birocratie.
Solutiile online de digital onboarding si creditare, dezvoltate de TSP, iti ofera o experienta end-to-end de colectare date, identificare, emitere certificate digitale, semnare si arhivare electronica pe termen lung a documentelor pentru desfasurarea unui flux online de incepere a relatiei cu clientii si acordarea creditelor fara prezenta fizica in agentii.
Foloseste timpul petrecut de client in sucursale pentru fidelizare si descoperirea noilor oportunitati.
Solutiile fintech TSP automatizeaza fluxurile de generare certificate digitale, semnare si arhivare electronica pe termen lung a documentelor astfel incat creste experienta clientului in relatia cu banca alocandu-i mai mult timp, in timp ce tehnologia TSP se ocupa de birocratie.
Solutiile fintech TSP te ajuta sa fii la un click distanta de clientii tai astfel incat, sa transformi instant oportunitatile in beneficii.
Timpul este o resursa importanta iar fluxurile digitale de la TSP iti permit inceperea si dezvoltarea relatiei cu clientii pentru crearea si cresterea portofoliilor de produse de investitii.
Cu solutia fintech instaBanking de la Trans Sped, bazata pe low code, poti extinde portofoliul cu noi produse bancare fara a fi nevoie de dezvoltare software.
Folosind plug & play poti creea instant produsul dorit.
Principiile de Guvernanță Corporativă sunt aplicate într-un mod eficient și optimizat prin digitalizarea fluxurilor de documente inter-departamentale.
Aprobarea și semnarea documentelor este mai rapida ca niciodata. In cateva secunde poti aproba sau semna documente de pe orice dispozitiv, smartphone, tableta, laptop sau PC. Documentele semnate si aprobate sunt transmise automat in arhiva electronica pe termen lung.
Exemplarul angajatorului, semnat calificat sau avansat, cu marca temporala si sigiliu calificat, se arhiveaza automat in solutia de arhiva electronica pe termen lung conform prevederilor legale, garantand validitatea si pastrarea valorii juridice a documentului.
Documentele sunt arhivate in siguranta si pot fi disponibile oricand, simplu si rapid.