Soluția de arhivare electronica Trans Sped păstrează în siguranță și automat documentele în format digital și metadatele acestora.
Documentele păstrate respectă cerințele Legii 135/2007 privind arhivarea electronică și Ordinului MCSI 493/2009.
Arhivează în siguranță documentele și metadatele acestora conform cerințelor Legii 135/2007 privind arhivarea electronică și Ordinului MCSI 493/2009.
Documentele în arhivă se pot păstra în formă standard, criptate cu cheile de decriptare aflate la client sau instanță separată dedicată pentru fiecare client.
Cu doar un endpoint toate documentele pot fi stocate ușor și rapid. API-ul Trans Sped se poate apela doar folosind un VPN cu o conexiune criptată și endpoint-ul este securizat cu certificat SSL strict pentru a preveni modificarea datelor în tranzit.
Pentru a creste confidentialitatea datelor, puteti alege sa pastrati documentele in arhiva electronica in forma criptata folosind o pereche de chei public-privată pentru criptarea documentelor. Astfel, doar dumneavoastră veți putea să decriptați documentele folosind cheile stocate în HSM-ul propriu.
Serviciul de arhivare electronică permite raportări avansate și poți urmări întregul procesul de stocare direct din dashboard.
Accesul pentru cautarea si retragerea documentelor din arhiva electronica se poate realiza prin drepturi de acces granulate.
Fiecare index este protejat de accesul neautorizat. Doar utilizatorii desemnați au acces la documentele stocate în arhivă. Drepturile granulate pot fi ajustate la specificațiile clientului.
Solutia de arhiva electronica Trans Sped respectă cerințele Legii 135/2007 privind arhivarea electronică și Ordinului MCSI 493/2009.